تشییع پیکر شهدای خوشنام در شهرستان بابلسر

شهدای خوشنام، امروز مهمان مردم بهنمیر و بابلسر بودند.

سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: کاروان شهدای گمنام صبح امروز با استقبال مردم بهنمیر وارد این شهر شد و میزبان ندبه خوانان امروز بهنمیر بودند.

او افزود: بعد از مراسم دعای ندبه بهنمیر شهدای گمنام ساعت ۱۰ امروز میهمان مردم بابلسر بودند و مراسم وداع مردمی در این شهرستان صورت گرفت.

سرهنگ سلامی ادامه داد: بعدازظهر امروز پیکر شهدای گمنام در مراسم ویژه‌ای در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی برای المپیک ۲۰۲۴ در ساری مورد استقبال ورزشکاران قرار خواهد گرفت و پهلوان ویسی قهرمان کشتی ارتش‌های جهان مدال طلای المپیک خود را به شهدای گمنام اهدا می‌کند.

او همچنین از برگزاری آئین وداع استانی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء امروز در حسینیه عاشقان کربلای ساری خبر داد و گفت: عصر شنبه ۲۵ آذر مراسم وداع شهرستانی در شهر‌های میزبان (رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه) برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به آئین سراسری تشییع شهدای گمنام در روز یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: در این روز پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در شهرستان ساری از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) تشییع می‌شوند و پس از آن برای برگزاری آئین تشییع و تدفین به شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائم شهر، ساری، میاندورود و گلوگاه منتقل خواهد شد.

سرهنگ سلامی گفت: این شهدای گمنام سال‌ها در مناطق عملیاتی جا مانده بودند و امروز استخوانهایشان پیام رشادت و جهاد و مجاهدت را به شهر‌های مختلف آورده است؛ شهدای ۲۴ ساله، ۲۵ ساله، ۲۶ ساله و ۳۰ در این کاروان داریم که هر روز هزاران عاشق از این پیکر‌ها وداع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار