اعطای۲۷ هزار فقره تسهیلات توسط بانک مهر ایران

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال خبر داد .

مهرداد آرمین پیلی گفت: بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سال جاری پرداخت شده است.

آرمین پیلی گفت: ساخت مدرسه و تعمیر خانه‌های بهداشت و مخصوصاً پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال پایدار انجام گرفته است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی به مردم، ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینی، احداث فضا‌های آموزشی و رفع احتیاجات ضروری مردم را از طرح‌های این بانک بیان داشت و افزود: در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و افزایش قدرت خرید مردم از طریق طرح کالا کارت تسهیلات قرض الحسنه با سقف یک میلیارد ریال با کارمزدی حداکثر ۴ درصد و با اقساط ۱۸ ماهه به همه اقشار مختلف مردم پرداخت می‌شود.

وی از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کار‌های خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح مهریار خبر داد و ابراز کرد: در طرح مهریار سازمان‌ها می‌توانند با واریز حقوق افراد سازمان و مؤسسات خود از طریق واریزی که دارند به حساب‌های قرض الحسنه ، بین ۳ درصد تا ۵ درصد مبلغ کل واریزی را در اختیار رئیس سازمان قرار می‌دهیم و سازمان می‌تواند زیر مجموعه خود را تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کند.

آرمین پیلی با تأکید بر اجرای طرح‌های حمایتی، اظهار داشت: «طرح مهر یار» طی سال جاری ابلاغ و مورد استقبال قرار گرفت.

وی تصریح کرد: «طرح مهریار» حمایت از حقوق بگیران سازمان‌ها را دنبال می‌کند که در استان تاکنون ۲۰ سازمان خصوصی و دولتی در این راستا همراه شدند.

آرمین پیلی با بیان اینکه طرح پیشخوان مجازی برای تسهیل و تعجیل در پرداخت تسهیلات بدون مراجعه مشتریان به شعب‌های این بانک در حال اجرا است ادامه داد: سعی شده که ما خدمات بانکداری الکترونیک را به همه بخش‌ها و حتی شهرستان‌هایی که در آنجا شعبه نیست نیز توسعه و گسترش دهیم. 

وی با اشاره به فعالیت ۹ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خاطرنشان کرد: تحقق خدمات الکترونیک با نگاهی پیشرو در استان اجرایی شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان با پوشش ۲۳۷ هزار نفر از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خدمات می‌گیرند، یادآور شد: حمایت از اقشار متوسط و ضعیف نیز در پرداخت تسهیلات دیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.