صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ آذر

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله تروریستی به مقر پلیس در منطقه راسک و رفع ناترازی بودجه و دغدغه‌های دولت پرداخته‌اند.

حمله تروریستی به مقر پلیس در منطقه راسک، یمن حاکم دریای سرخ، رفع ناترازی بودجه و دغدغه‌های دولت و دربی بی‌کیفیت و پرحاشیه از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.

روزنامه هفت صبح

روزنامه هم میهن

روزنامه دنیای اقصاد

روزنامه آرمان ملی

روزنامه ایران

روزنامه همشهری

روزنامه شرق

روزنامه وطن امروز

روزنامه مملکت

روزنامه افکار

روزنامه گل

روزنامه شوت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
صابر فاتحی
۰۹:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خدای الله به حق و شرف اسماء حسنی یا سمیع یا بصیر یا قادر یا شدیدالمحال یا رحمان یا رحیم و حق حضرت محمد و ائمه اطهار پولم که از حساب
0xBeAA65AC89E859B5592593944B8C14108CD4E026
DAI
دزدیده شده تا آخر امروز برگردان و قدرتت را ثابت کن در غیر این صورت طبق برهان خلف فاقد این صفات هستی و شرفت و اسماء حسنی ات زیر سوال می رود و پیامبرت دروغین و ائمه ات کذاب و بی شرف بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
ظاهرا دیشب شریعتمداری خواب مونده !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
فوتبال کثیف ، تا وقتی مانند همه دنیا با تخلفات بازیکنان میلیاردی برخورد نشود همین آش است و همین کاسه ، حتی اگر تیم داوری جام جهانی هم بازی را قضاوت میکرد باز هم حرف و حدیث و اتهام زنی وجود داشت چون عادت کرده ایم از قانون تمکین نکنیم و با قلدر بازی و هیاهو کارمان را پیش ببریم و ادعا کنیم الگوی ما در جوانمردی پوریای ولی است . مشکل VAR نیست مشکل فرهنگ ماست ، در کدام مسابقه دیده شده که بازیکنان به سمت داور بدوند و تقاضای بازبینی صحنه را بکنند و بعد هم با بازیکنان تیم مقابل سر این موضوع درگیر شوند . هموطنان عزیز بیشتر از این آبروریزی نکنید و ما را سوژه خنده دنیانکنید ، حتی در جنگلهای آمازون هم چنین بی قانونی به چشم نمی خورد .
آخرین اخبار