معرفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان

با حکم وزیر میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 عزت الله ضرغامی طی حکمی محمدهادی طهرانی مقدم را به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان وبلوچستان منصوب کرد.

در حکم سید عزت‌الله ضرغامی خطاب به محمدهادی طهرانی مقدم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و نظر به‌مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان وبلوچستان منصوب می‌شوید.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.

شایان ذکر است محمدهادی طهرانی مقدم متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته دکترای تخصصی علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران است.

طهرانی مقدم در کارنامه فعالیت خود ریاست سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان را دارد، او طی مدت مدیریت ۱۲ ساله در این مسئولیت هشت سال به عنوان برترین مدیر ملی در سطح کشور شناخته شده است و طی دو دوره متوالی از سال ۹۶ مدیرعامل خانه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بوده است.

در سوابق او مدیریت کانون فرهنگی و آموزشی شهید عالی و تدریس در مراکز دانشگاهی و عضویت در شوراهای فرهنگ عمومی و شورای اطلاع رسانی استانداری نیز به چشم می‌خورد.

براساس حکمی از دهه اول شهریور ماه امسال، طهرانی مقدم به عنوان سرپرست در اداره کل میراث فرهنگی، صناسع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار