پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش، امام جمعه شهرکرد و استاندار در پی درگذشت ۳ معلم

به دنبال درگذشت ۳ تن از معلمان چهارمحال و بختیاری در سانحه تصادف، وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی صادر کردند.

به دنبال درگذشت ۳ تن از معلمان چهارمحال و بختیاری در سانحه تصادف، وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت سه تن از معلمان ایثارگر سرزمین عزیزمان در استان چهارمحال و بختیاری، آقایان علی امینیان، مرتضی بیگی و سید امیرحسین منافیان، که در اثر حادثه تصادف آسمانی شدند موجب تاثر و اندوه فراوان گردید اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده معزز این معلمان و جامعه بزرگ فرهنگیان کشور تسلیت عرض می‌کنم. رجاء واثق دارم، این معلمان عزیز که در ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علی‌ها آسمانی شدند مشمول عنایات خاصه آن حضرت خواهند بود و در جوار رحمت حق متنعم هستند.


بیشتر بخوانید


از خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و رحمت بیکران الهی مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز با صدور پیامی جان‌باختن سه معلم این استان در حادثه تصادف را به جامعه فرهنگیان و و معلمان و مردم تسلیت گفت.

به نقل از روابط دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با صدور پیامی با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است: خبر ناگوار درگذشت سه عزیز از خانواده فرهنگیان، استان را به غم فرود این حادثه دل هر انسان شیفته علم و دانش، و فرهنگ و بینش را دردمند کرد.

در پیام امام جمعه شهرکرد تاکید شده است: خبری ناگوار این روزها، فضای استانمان را در غم فرو برد، حادثه تصادف و به لقاء الهی پیوستن سه عزیز از خانواده عظیم‌القدر فرهنگیان استان دل هر انسان شیفته علم و دانش، و فرهنگ و بینش را دردمند نمود، این عزیزان در مسیر علم و توسعه دانش که از مصادیق سیر الی‌الله و هجرت محسوب می‌شود در رفت و آمد بودند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرده است: امروز هرگونه تلاش و جدیت برای پیشرفت علم و دانش در کشور حضرت بقیه الله الاعظم از مصادیق جهاد فی سبیل‌الله محسوب می‌شود و این عزیزان انشاءالله از مجاهدان در راه تقویت ارزش‌ها به حساب خواهند آمد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری هم با صدور پیامی جان‌باختن سه معلم این استان در حادثه تصادف را به جامعه فرهنگیان و و معلمان و مردم تسلیت گفت.

در این پیام آمده است، خبر درگذشت ناگهانی معلمان جوان استان اینجانب را بسیار اندوهگین و متألم کرد. ضایعه فقدان این جوانان شایسته و برومند سخت جبران ناشدنی است. این واقعه غمبار و اسفناک را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و جامعه فرهنگیان استان تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرده است:ضمن ابراز همدردی با صاحبان عزا، برای ایشان، از درگاه حضرت حق، صبر جمیل مسئلت دارم. انشاءالله ارواح پاک این جوانان فرهیخته در خُلد برین، همجوار اولیاءالله و بندگان صالح خداوند باشند.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به مناسبت در گذشت سه تن از معلمان استان چهارمحال و بختیاری پیام خود را صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ درگذشت معلمان عزیزو آسمانی در استان چهارمحال و بختیاری، علی امینیان دهکردی، مرتضی بیگی خراجی و سید امیرحسین منافیان را به جامعه فرهنگیان استان و خانواده مکرم این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند منان آمرزش و علو درجات آنان را در این ایام که مصادف با شهادت دردانه نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد را خواستارم و برای خانواده و بستگان ایشان طلب صبر جزیل از درگاه الهی مسئلت دارم.

گفتنی است؛ در حادثه رانندگی در محور جونقان به اردل در بعدازظهر روز سه‌شنبه در محور امیر آباد جونقان در اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند سه آموزگار فوت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عه چ خوب
اون اداده راه نمیخواد حرفی بزنه ؟
آخرین اخبار