برخورد با هرگونه اجرای مراسم مغایر با شعائر اسلامی

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه گفت : با هرگونه اجرای مراسم مغایر با شعائر اسلامی در کرمانشاه بدون مماشات برخورد قانونی خواهیم کرد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت دخت نبی‌اکرم (ص)، گفت : مردمان کرمانشاه از دیرباز میزبان زائران آل‌الله بوده‌اند و خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) سبب شهرت ساکنان این دیار به پهلوانی، مهمان‌نوازی، دین‌داری، ایثارگری و... شده است تا همواره مدافع ارزش‌های اسلامی و دینی باشند.

وی افزود: هم‌زمان با روز‌های عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و در روز‌های میزبانی مردم شهیدپرور کرمانشاه از پیکر‌های مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس از اجرای یک مراسم مغایر با شعائر اسلامی و در ایام حزن و اندوه اهل‌بیت (ع) جلوگیری شد.

فرماندار کرمانشاه این تالار اقدام به دعوت از یک خواننده غیرمجاز و تبلیغ غیرقانونی برای برگزاری مراسمی بدون مجوز کرده بود که اقدامات لازم برای برخورد با تخلفات و هنجارشکنی این تالار انجام شد.

وی ادامه داد: اقدام مدیریت این تالار خلاف قانون و ارزش‌های دینی و مذهبی بوده و جای هیچ‌گونه مماشات را باقی نگذاشته است و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات این‌چنینی با جدیت در میدان حاضر هستند و اجازه اباحه‌گری و رفتار‌های ضد ارزش‌ها را نخواهند داد.

محمدرضا آمویی ضمن هشدار جدی به دیگر مدیران تالار‌هایی که احیاناً قصد برگزاری این‌چنین برنامه‌ی برخلاف شئون اسلامی دارند، تأکید کرد: در صورت مشاهده هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد شد و از تمام ظرفیت‌های قانونیِ در اختیار، برای مقابله با این گونه هنجارشکنی‌ها استفاده می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار