آغاز ساخت خانه‌های سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در استان یزد

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور ساخت ۷۵۰ خانه سازمانی برای کارکنان نیروی انتظامی استان یزد آغاز شد.

با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ساخت ۷۵۰ خانه سازمانی طرح شهید سلیمانی در محل زمین ثامن الحجج (ع) برای کارکنان نیروی انتظامی استان یزد آغاز شد.

 فرمانده کل انتظامی کشور گفت: درتلاشیم کمتر از دو سال این منازل به بهره برداری برسد و بتواند آرامش همکاران را حاصل نماید.

او ادامه داد: یکی از اقدامات خوشحال کننده در استان یزد ساخت همین واحد‌های سازمانی است تا از دغدغه‌های کارکنان کم شود و هزینه‌های زندگی آن‌ها کاهش یابد. 

سردار رادان همچنین با حضور در فرمانده انتظامی استان یزد از کشفیات فرماندهی انتظامی استان یزد بازدید و در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی از فرماندهان انتظامی استان شرکت کرد.

دیدار چهره به چهره فرمانده کل انتظامی کشور با کارکنان فرمانده انتظامی استان و خانواده معظم شهداء از دیگر برنامه‌های سردار رادان در استان بود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بواسطه رزمندگان دوران دفاع مقدس علاقه مندی خاصی به این استان دارم و توفیقی شد تا برای بررسی وضعیت خدمت و نظارت ستادی انتظامی به استان یزد سفر کنم.

 سردار رادان ادامه داد: در این سفر فعالیت‌ها و انجام ماموریت‌های ستاد انتظامی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: میز خدمت از جمله اقداماتی است که در فرماندهی انتظامی کل کشور در هر سفر برای بررسی رفع مشکلات و موانع ایجاد خدمت برای همکاران برپا می‌شود و در استان یزد نیز این مهم صورت گرفت.

زیارت شهید گمنام، افتتاح مجتمع اقامتی رفاهی یاس فرماندهی انتظامی استان یزد و دیدار با استاندار از دیگر برنامه‌های سردار رادان به استان یزد بوده است.

شرکت در یادواره ۱۷۳ شهید فرمانده انتطامی استان یزد از دیگر برنامه‌های سردار رادان در عصر پنج شنبه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
فکر امنیتشون باشین خونه پیشکش
Japan
سعید عباسزاده یزد ۹۹۱۳۶۰۲۴۶۰
۲۰:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
به فکر حقوق پرسنل بدبخت ناجا باشید،خونه بعد 3سال درست میشه اونم با کیفیت و جنس نامرغوب،فرماندهان میان فقط فکر خودشان هستند،این حقوق چی هست،فقط کشته میدید،فا فقر مطلق و کم پرسنل بدبخت زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
خدا
۱۵:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
سلام برادر عزیز فکر کشتار نیروها،فکر سختی کارشونم باشین توروخدا،هرکی اومد رفت هیچی نکرد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
شما ها که همه چیز را برای خودتان می خواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
سالهاست در صندوق ذخیره مسکن پس‌انداز میکنم هر بار مبلغ وام به هیچ دردی نمی‌خورد به من پیام می‌دهند بیا وام بگیر، چرا برای استان اصفهان و بازنشستگان مسکن نمیسازید به خدا تبعیض را تمام کنید، هرکسی زد و بند داره به همه‌ی خدمات رسیده و میرسه چرا طبق قانون عمل نمی‌کنید، عاقبت سهم همه یک متر زیر خاک است.
آخرین اخبار