اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای مازندران برای تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌های هراز و واسپول

شرکت آب منطقه‌ای مازندران به منظور تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌های هراز در آمل و واسپول در چالوس اطلاعیه‌ای برای افراد ذینفع حاشیه این رودخانه‌ها صادر کرد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرد: این شرکت در راستای اجرای تبصره یک ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی و نیز ماده ۳ آیین‌نامه مربوط به حد بستر و حریم رودخانه‌ها، انهار، مسیل‌ها و مرداب‌ها مصوب سال ۱۳۷۹ مبادرت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌های هراز و واسپول کرد که در این فرآیند به منظور تعیین تکلیف تقاضا‌ها و اعتراض‌های احتمالی از افراد ذینفع حاشیه این ۲ رودخانه درخواست می‌شود از ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ظرف یک ماه کاری به منابع شهرستان‌های یاد شده مراجعه کنند.

محدوده و مسیر مد نظر شرکت آب منطقه‌ای مازندران برای تعیین حد حریم و بستر در رودخانه هراز، حد فاصل شهر پلور تا دریا به طول حدود ۱۳۴ کیلومتر (مطابق با نقشه) اعلام شده است.

برای رودخانه واسپول نیز تعیین حد بستر و حریم رودخانه واسپول حد فاصل روستای پولادکوه تا تلاقی رودخانه چالوس به طول حدود ۵/۵ کیلومتر (مطابق با نقشه) مد نظر قرار دارد.

با توجه به صدور این اطلاعیه، پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده برای دریافت اعتراض‌های احتمالی ذینفعان، به اعتراضاتی که پس از انقضاء مهلت قانونی دریافت شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منابع آب شهرستان‌های آمل و محمودآباد در آمل، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، بعد از چهارراه فجر و منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشـت در نوشهر، بلوار شهید خیریان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
چرا اجاز تصرف را دادید چرا در نظارت قبل از تصرف ترک فعل گردیده