اساس انقلاب اسلامی ایران احیای اسلام ناب و حاکمیت ولایت خداوندبود

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران در راستای احیای اسلام ناب و زنده کردن حقیقت دین بود تا ولایت طاغوت برود و حاکمیت خداوند فراگیر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد شهید طلبه مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده که در مدرسه علمیه عترت قم برگزار شد گفت: روحانیت مبین، مدافع و مجری دین خداوند و ادامه دهنده رسالت خطیر انبیا و پیامبران الهی است‌

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به ما یاد داد که باید خطر را شناخت و در دفاع از دین در میدان حضور داشت.

او ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها تلاش کرد تا جامعه را از انحراف نجات دهد، اما جامعه آن زمان حضرت را به دنیاخواهی متهم می‌کرد و کار بر حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها را آنقدر سخت گرفتند که آن حضرت وصیت کرد، کسی از مردم مدینه در تشییع وی شرکت نکند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه برخی از افراد بصیرت دارند، اما جرات عمل و مقابله با انحراف را ندارند گفت: امام راحل نیز این درس را به جامعه ما داد که خطر را باید دید و درک و شناخت درستی از آسیب و فتنه داشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به دلیل بصیرتی که در شناخت حق داشت، چیز دیگری برایش مهم نبود و در این مسیر جان خود را فدا کرد.

 نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران  کرد: اساس انقلاب اسلامی ایران در راستای احیای اسلام ناب و زنده کردن حقیقت دین بود تا ولایت طاغوت برود و حاکمیت خداوند فراگیر شود و ولایت به دست او باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، نظام ولایت دهه پنجم خود را می‌گذراند بیان کرد: حضور امت ولایتمدار در صحنه، موجب پایداری انقلاب اسلامی شد و بسیج سبب شد که دین خدا در این کشور بماند و بسیجیان در این مسیر آبرو و جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: بسیج و بسیجی، یک فرهنگ و گفتمان است و امروز از دل حوزه علمیه، انقلاب اسلامی ایجاد شد و ۴۵ سال است که حمله‌های بسیاری بر علیه انقلاب اسلامی شده، اما به برکت همین بسیج، این نظام اسلامی محفوظ مانده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: سخن شهدا این است که بیان می‌کنند فلسفه وجودی ما، دفاع از دین و جان فدا بودن در این مسیر است و باید در راستای دفع خطر در صحنه باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: باید در برابر فتنه‌ها استقامت فکری داشت و با اموال و جان‌هایمان دین اسلام را یاری کنیم

و خداوند از شهدا میزبانی و پذیرایی خواهد کرد، چرا که آنان در زمانی که دین خدا به خطر افتاد جان خود را فدا کردند.

 نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران  بیان کرد: باید زمینه سازی و مقدمات ظهور را فراهم کرد و انسان‌هایی باید تربیت شوند که در آن روزگار ثابت قدم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار