فقدان محدودیت برای ارسال سلاح آمریکا به رژیم صهیونیستی

یک مقام آمریکایی فاش کرد با وجود کشتار غیرنظامیان، هیچ محدودیت اضافی برای کمک‌های آن‌ها به رژیم صهیونیستی، وجود ندارد.

ان‌بی‌سی‌نیوز به نقل از یک مقام بلندپایه آمریکایی گفت که کشورش در حال حاضر هیچ محدودیت اضافی برای کمک‌هایی که به رژیم صهیونیستی ارائه می‌کند، اعمال نخواهد کرد.

 این مقام توضیح داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است که رویکرد دولت او در زمینه کمک های امنیتی به صهیونیست‌ها موفق و دارای نتیجه است.

بایدن اقداماتی را انجام نداده است که می تواند تاکتیک های ارتش صهیونیستی را به گونه ای تغییر دهد که جان غیرنظامیان بیشتری را حفظ کند.

ان‌ بی سی نیوز در ادامه نوشت: او به اسرائیل ارسال می کند، شرایطی را وضع نکرده است، همانطور که اعضای حزب خود او از او خواسته اند. او همچنین خواستار آتش بس یا تاریخ پایان جنگی نیست که تقریباً کل جمعیت غزه را آواره کرده است.

روز سه شنبه، ۱۵۳ کشور در سازمان ملل به آتش بس رای مثبت دادند و ۳۰ کشور، موضع خود را به نفع غزه تغییر دادند. در میان کشور‌هایی که موضع خود را تغییر دادند، سه متحد نزدیک آمریکا یعنی استرالیا، کانادا و ژاپن نیز بودند.

آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی و ۸ کشور دیگر تنها کسانی بودند که با این قطعنامه مخالفت کردند. ۲۳ کشور دیگر رای ممتنع دادند.

 با وجود سخنان تند علیه بایدن، دولت آمریکا چهار روز پیش از یک راه اضطراری برای دور زدن کنگره و تسریع در فروش مهمات تانک به رژیم صهیونیستی استفاده کرد. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، به این نتیجه رسید که «یک وضعیت اضطراری وجود دارد که نیازمند فروش فوری» مهمات به ارزش ۱۰۶.۵ میلیون دلار، بدون بررسی کنگره است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کودک‌کشی، نسل‌کشی و وحشی‌گری در ذات صهیونیست‌ها است. آمریکایی‌ها هدایت، مدیریت و حمایت جنگ غزه را بر عهده دارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از خط قرمز عبور کرده‌ است.
که ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از خط قرمز در نوار غزه عبور کرده‌ است.
و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها جنایتکار سکوت اختیار کرده اند.
تعداد شهدای غزه به ۱۸۶۰۸ نفر رسید/ شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۶۰۸ نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مجروحان به ۵۰۵۹۴ نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
دولت آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
ارتش آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
کشورهای اروپایی شریک جرم اسرائیل هستند.
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست.
آخرین اخبار