باخت مس کرمان در هفته شانزدهم لیگ یک

تیم فوتبال مس کرمان با شکست دو بر صفر در زمین نفت مسجد سلیمان نتوانست از این دیدار امتیازی برای خود کسب کند.

در هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ یک تیم نفت مسجدسلیمان بنا به محرومیت انضباطی خود در ورزشگاه بدون تماشاگر شهر بوشهر میزبانی از تیم مس کرمان را برعهده داشت که در نهایت این بازی با گل‌های دقایق ۲۹ و ۷۲ با پیروزی دو برصفر میزبان به اتمام رسید.

در این بازی تیم مس کرمان با ترکیب حسین شهریاری، میلادخدایی، ابولفضل علایی، جلال عبدی، پوریا غلامی، محمد علی آبادی پیشه، صادق بارانی، خشایار زبرجد، مهران امیری، ایمان رازانی و علی وزیری پناه به میدان رفت.

بازی دو تیم یکی از بازی‌های پرسرعت و پرموقعیت این هفته از رقابت‌های لیگ یک به شمار می‌رفت و دو تیم از همان ابتدای بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

در دقیقه ۲۹ بازی برروی یک ارسال بلند و در حالی که بازیکنان مس کرمان معتقد به خطای بازیکنان نفت برروی دروازه بان تیم مس بودند، علی خدری موفق به گلزنی برای تیم میزبان شد تا نیمه اول با همین یک گل به سود حریف به اتمام برسد.

در نیمه دوم در حالی که بازهم دو تیم بازی با موقعیت‌های گل زیاد را برابر یکدیگر به نمایش گذاشتند، اما این تیم نفت بود که موفق شد از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند و در دقیقه ۷۲ برروی یک پرتاب اوت بلند و ضربه سر رضا رضایی به گل دوم خود نیز دست پیدا کند.

در نیمه دوم کیوان کدخدازاده، ابوالفضل نظری، رضا نبی زاده و صالح محمدی در دقایق مختلف به ترکیب مس کرمان اضاقه شدند.

در نهایت مس کرمان این بازی خارج از خانه را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد تا بازی هفته آینده خود و آخرین بازی نیم فصل اول را روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در کرمان برابر مس سونگون برگزار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.