کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد برگزار می‌شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد برگزار می‌شود.

مسلم مرادی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بروجرد که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: اولویت آموزش و پرورش باید ارتقا تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان قرار گیرد و از سیاست‌زدگی پرهیز کند.

وی تصریح کرد: وظیفه آموزش‌وپرورش تربیت نیروی انسانی است، چون آینده این کشور به دست همین نسل امروز است و باید به شایستگی و شایسته‌سالاری توجه شود.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه باید به ایجاد خلاقیت و ایده پردازی اهمیت داده شود، افزود: سامانه شهر یاران برای ثبت ایده‌ها راه‌اندازی شده که از این ایده‌ها برای حل مشکلات استفاده خواهد شد و بسیار حائز اهمیت است.

مرادی خاطرنشان کرد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسئله پای کار می‌آورد و این طرح میدانی، برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه‌مندان شهرستان بروجرد که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند و تمامی اقشار جامعه علی‌الخصوص جوانان، نخبگان، اندیشه‌ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

مرادی با اشاره به کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز، افزود: این کنگره در شهرستان برگزار خواهد شد که پیگیری‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد دارای ۶۱۰ کارخانه تولیدی است که دارای محصولات منحصربه‌فردی هستند که باید دانش آموزان در زمینه اردو‌های پیشرفت از این واحد‌های تولیدی بازدید کنند و با صنایع مختلف آشنا شوند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان جدی گرفته شود، چون برای پرورش فرزندان باید سه ضلع معلم، خانواده و دانش‌آموز مدنظر قرار گرفته و تقویت شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.