آغاز طرح تربیتی نسل قاسم در چهارمحال و بختیاری

طرح تربیتی نسل قاسم برای ۲۰۰ نفر از نوجوانان پسر چهارمحال و بختیاری از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد و تا ۲۴ آذر ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین آغاز به کار این طرح اظهار کرد: یکی از الگو‌های مهم برای نسل جوان و نوجوان کشور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است به‌طوری‌که این سردار شهید به سبب ارتباط با خدا و تذهیب نفس نه تنها توانست بر مردم کشور و مسلمانان بلکه بر ملت‌های غیرمسلمان نیز تاثیرگذار و تحول‌آفرین شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: باید کوشید تا ارتباط خود را با خدا تقویت کنیم چرا که رمز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی، ارتباط با خدا و سبک زندگی دینی بود.

وی به هجمه‌های دشمن در راستای انحراف کردن نسل‌های جوان و نوجوان کشور اشاره کرد و گفت: شیطان همواره در کمین است تا ما را از راه باز دارد و منحرف کند از همین رو باید قدرت تحلیل و تفکر خود را افزایش دهیم و فریب فتنه‌های دشمن را نخوریم.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمن در رسانه‌های خود در تلاش است تا عملکرد نظام اسلامی را وارونه جلوه دهد، اما ما با جهاد تبیین می‌توانیم این فتنه‌ها را خنثی کنیم.

نکونام با تاکید بر ولایتمداری بیش از پیش در جامعه اسلامی، افزود: ولی فقیه از ما می‌خواهد که یک انقلابی باشیم و انقلابی بودن یعنی اینکه در مسیر امام راحل حرکت کنیم و گناه و معصیت را در برنامه‌های خود راه ندهیم.

وی یادآرو شد: انتظار ما از نسل نوجوان اینست که در کنار وظایف دینی خود به وظایف سیاسی و اجتماعی نیز بپردازد و روحیه انقلابی خود را از دست ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار