شهادت ۱۳ فلسطینی در خان‌یونس/ ۸ افسر و نظامی صهیونیست در غزه کشته شدند

در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و در مقابل نیروهای مقاومت کمین ویژه‌ای برای صهیونیست‌ها داشتند.

 بمباران یک منزل مسکونی در کنار مسجد «حسن البنا» در محله «الأمل» شهر خان‌یونس ۹ نفر شهید و شماری زخمی شدند.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی دیگر را در منطقه «قیزان» در خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند که شماری زخمی برجای گذاشت. دربمباران منزل خانواده «ابوعامر» در خان‌یونس نیز ۲ نفرشهید و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش فلسطینی سما، هواپیما‌های جنگی رژیم اشغالگر، منزل مسکونی خانواده «العامودی» در خیابان «السماسمه» شهر خان‌یونس هدف قرار دادند و این حمله هوایی، ۲ شهید و ۷ مجروح برجای گذاشت.توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف خان‌یونس و استان میانی نوار غزه را گلوله باران کردند.

وزارت بهداشت غزه روز سه شنبه در آخرین بیانیه خود در شصت و هفتمین روز از تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه اعلام کرد که شمار شهدا از ابتدای تجاوزات تاکنون به ۱۸ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافته است. شمار مجروحان نیز از مرز ۵۰ هزار نفر عبورکرده است.

پیش از این نیز «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کرده بود: ۲۲ بیمارستان و ۴۶ مرکز بهداشتی و درمانی در سراسر نوار غزه از کار افتاده‌اند.رژیم اشغالگر در تلاش است تا به فعالیت درمانی و بهداشتی در شمال غزه پایان دهند.اسرائیل مرتکب جنایات کامل نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه می‌شود. در پی هدف قرار دادن دو منزل مسکونی در رفح توسط نیرو‌های رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته ۲۴ نفر به شهادت رسیدند.

۸ افسر و نظامی دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند/ کمین ویژه مقاومت در منطقه الشجاعیه

 ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به کشته شدن ۸ افسر و نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های زمینی با رزمندگان مقاومت در نوار غزه اعتراف کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چهار نظامی و چهار افسر شامل یک ستوان، دو سرگرد و یک سروان در نبرد‌های زمینی با مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شدند.فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی از جمله این افسران کشته شده است.

با کشته شدن این ۸ نظامی، شمار نظامیان کشته شده در نوار غزه براثر آمار‌های اعلامی ارتش رژیم صهیونیستی به ۴۴۲ کشته افزایش یافت.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که روز گذشته در منطقه الشجاعیه نیرو‌های ارتش این رژیم در کمین رزمندگان مقاومت گرفتار شدند و چند مین در مسیر آن‌ها منفجر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در عوض نیروهای مقاومت یک تانک مرکاوا را منهدم کردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کاش شهادت قسمت ماهم بشه و با حکم جهاد رهبر به جنگ بریم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شهیدان زنده اند ودر پیشگاه خداوند روزی میخورن مت رو از شفاعتشون محروم نکنند ‌سلام صلوات خداوند کریم به روح مقدسشان.
و اما قاتلین و خونخواران به درک واصل شدن سقط شدن و در اسفل السافلین پست ترین جای جهنم خداوند منان در قران کریم فرمودن در آتش غضب خداوند همین دنیا وان دنیا گرفتار به طاغوتیان ویاران وقاتلان قبلی دوستانشان از صدر اسلام تا الان پیوستن ومقبره آنها زباله دادنه ‌اثری از آنها جز تف ولعنت نیست خدا رو هزاران مرتبه شکر انا فتحنا لک فتحا مبینا انشالله به اذن الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
روح شهدای فلسطینی شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
امان ازین بیعدالتی مرگ بر امریکا واسراییل و سازمان ملل بی خاصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حمدوسپاس خداکه چندتااز این صهیونیسم هاهم مردن صدام ومعاویه ویزیدجلودرجهنم منتظرملاقاتشون هستن باجامی ازآتش وعذاب زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مردم بیشتر علاقمندهستند در رابطه با فساد چای دبش بدانند و این که چرا این حجم از فساد در نظام وجود دارد و مردم تا اینقدر بخاطر مشکلات اقتصادی در عذابند . لطف کنید برای ارامش افکار عمومی مردم کارهای صورت گرفته در رابطه با این فساد بزرگ که قطعا ارگانها و َسازمانها و افراد وابسته زیادی که در ان دخیل بودن را برای بیان کنید نه این مسائل که در جامعه امروز ما کمتر کسی به ان توجه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۰۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : به اذن الله خداوند جل جلاله در دنیا و آخرت انتقام سخت شدیدی از قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی و همپیمانانشان و سازمان ملل متحد ناکارآمد غربیها و شورای امنیت ناکارآمد سازمان ملل غربیها گرفته خواهد شد و همگیشان جایگاهشان در جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشریت ملعونین کافرین منافقین فراعنه خبیث جن انس است . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
امان ا... زمانی و حکمت ا... مرادی
۰۹:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر صعیونیسم
آخرین اخبار