رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

ساخت و ساز‌های غیر مجاز سازمان یافته در سنندج متوقف شود

رضایی گفت: از فعالیت سازمان یافته افرادی که اقدام به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهر سنندج می‌کنند، جلوگیری شود.

عزت رضایی، رئیس شورای شهر سنندج امروز در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج که با موضوع ساخت‌وساز‌های غیرقانونی برگزار شد، اظهار کرد: همه واقفیم که ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهر سنندج بیشتر شده است که این یک معضل اجتماعی بوده و در زمینه‌های مختلف مردم و محیط شهری را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز فقط در حیطه وظایف شهرداری نبوده و سایر ادارات و شهروندان نیز در این مسأله هم تأثیرگذار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: باید نظارت‌ها بیشتر شود و ضمن بهره‌گیری از تجارت موفق سایر شهر‌های کشور، از فعالیت سازمان یافته افرادی که اقدام به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهر سنندج می‌کنند، جلوگیری شود.

ساخت و ساز غیر مجاز به مرکز شهر هم رسیده است

سالار علی ویسی رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج  نیز در این جلسه، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شورا و شهرداری سنندج موضوع مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز بوده و عدم همکاری لازم ادارات و همچنین عملکرد غیر قابل قبول شهرداری تاکنون هیچگونه اثر بخشی مثبت و محسوسی در این حوزه نداشته ایم.

وی با بیان اینکه امروز ساخت و ساز‌های غیرمجاز علاوه بر حواشی شهر در مرکز شهر و حتی مناطق با ارزش افزوده بالا نیز مشاهده می شود، افزود: هدف اصلی افرادی هستند که در این قضیه سود‌های کلان برده و به عبارتی دانه‌درشت محسوب می‌شوند.

علی ویسی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز غیر مجاز و خارج از اصول و ضوابط قانونی، تخلف محسوب می‌شود، گفت:  قطعا میان ساخت اضافه بنای چند متری که یک خانواده جهت رفع مشکل مسکن فرزندان خود انجام داده است با افرادی که به صورت کلان و سازمان یافته در نقاط حساس و با ارزش افزوده بالا در حال فعالیت غیرقانونی هستند کاملا تفاوت دارد و دو مقوله جداگانه محسوب میشود.

برچسب ها: شورای شهر ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.