استقبال پرشور مردم بهمئی از پیکر مطهر سه شهید گمنام

پیکر مطهرسه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهرستان بهمئی در لیکک مورد استقبال قرار گرفت.

امام جمعه شهر لیکک در جمع مردم بهمئی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، به بیان فضیلت جهاد در راه خدا پرداخت و گفت: فداکاری، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا باعث شد، که امروز در سایه امنیت و اقتدار، اهداف انقلاب اسلامی را به نحو مطلوب پیش ببریم و زنده نگه داریم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بر اهمیت تفکر ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه تاکید کرد و افزود: اندیشه و تفکر شهادت و ادامه راه شهیدان، فرصت مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در حوزه‌ها و برهه‌های مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم این دیار در استقبال از شهدای خوشنام گفت: مردم بهمئی پای انقلاب و راه شهدا تا پای جان ایستاده اند و این شور و شعور مردم این دیار برای ادامه راه شهدا، نشان می‌دهد که بهمئی‌ها همانند عصر رسول الله در صحنه حاضر هستند و برای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هم جانفشانی خواهند کرد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه، مهمترین راه مقابله با توطئه دشمنان بصیرت و آگاهی مردم است افزود: شناخت تفکر، منش و منزلت شهدا رسالت تمامی اقشار مردم به خصوص جوانان است تا ادامه دهنده راه پرفیض الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی هویت دینی و فرهنگی جوانان ما را نشانه گرفته اند گفت: ولایت پذیری، بصیرت و روحیه ایثار و مقاومت رمز موفقیت در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید آگاه‌تر و به روزتر از گذشته در صحنه باشیم.

مراسم تشییع پیکر مطهر این ۳ شهید گمنام یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) همزمان با سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۸۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در این استان خانواده ۶۳ شهید همچنان در انتظار پیکر فرزندانشان هستند.

۱۱ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۵۱۶ آزاده در این استان وجود دارد.

بنیاد شهید این استان در مجموع ۸۵ هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان را زیرپوشش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
لطفا از شهدا و شهیدان در جهت منافع خودت استفاده نکنید