امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و سپاه پاسداران کردستان

شرکت گاز و سپاه بیت المقدس کردستان برای تعویض بخاری‌ها و آبگرمکن‌ها و بهسازی و اصلاح موتورخانه مراکز نظامی متعلق به سپاه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری با سپاه پاسداران اظهار داشت: بحمدالله سپاه پاسداران از بدو تأسیس همسو با عمل به تعهد و مسئولیت مقدس و خطیر خود در صیانت از کیان اسلامی و اقتدار نظام، در عرصه‌های سازندگی، عمران، آبادانی و توسعه ایران اسلامی حضوری فعال و سازنده داشته و این همکاری زمینه‌ساز تقویت توان در عمل به مسئولیت اجتماعی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، افزود: ارتقای درجه مسئولیت اجتماعی دو طرف و ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از اهداف کلان این تفاهم‌نامه است و این شرکت در زمینه تعویض بخاری‌ها و آبگرمکن‌های با راندمان پایین و همچنین بهسازی و اصلاح موتورخانه مراکز نظامی متعلق به سپاه پاسداران را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: اهتمام به ایجاد فرصت‌های همکاری در زمینه بهبود سرمایه‌های اجتماعی، رشد دانش و آگاهی، حمایت و مشارکت اجتماعی، آموزش فرهنگ شهروندی در ارتباط با مصرف گاز و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از مصرف غیر ایمن و غیراستاندارد گاز طبیعی از مهم‌ترین محور‌های همکاری با سپاه بیت المقدس کردستان خواهد بود.

فعله گری در ادامه مزیت‌های تعویض بخاری‌ها و آبگرمکن‌های با راندمان پایین و همچنین بهسازی و اصلاح موتورخانه را چنین بیان کرد: با اقداماتی که توسط واحد بهینه سازی شرکت گاز استان کردستان در خصوص اصلاح موتورخانه‌ها انجام می‌گیرد حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی می‌شود.

سرهنگ مهدی محمدی، معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست، گفت: سپاه بیت‌المقدس کردستان بر اساس تعهد خود مبنی بر حفظ امنیت ملی و منافع اجتماعی، آمادگی دارد با همکاری شرکت گاز در نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و کاهش صدمات جبران‌ناپذیر ناشی از استفاده نا ایمن از گاز طبیعی همکاری مد نظر شرکت گاز استان کردستان را در برنامه‌های فرهنگی خود جای دهد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه پیشرفت فعالیت‌ها در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای تعویض بخاری‌ها و آبگرمکن‌های راندمان پایین با بخاری هاو آبگرمکن‌های با راندمان بالاست و همچنین بهسازی و اصلاح موتورخانه مراکز نظامی متعلق به سپاه پاسداران است که باعث می‌گردد دورترین مراکز نظامی و پاسگاه‌ها از خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان بهره‌مند گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.