۲۹۴ پرونده تخلف قاچاق در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۹۴ فقره پرونده تخلف قاچاق به ارزش ریالی ۱۵ هزار میلیارد ریال تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

 ایرج مرندی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان ۲ هزار و ۹۳۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی مرتبط توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای گشت مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی استان، در یکی از انبار‌های شهرستان ارومیه بیش از ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

مرندی افزود: این پرونده هشت میلیارد ریالی پس از تشکیل پرونده قاچاق برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع قانونی ارجاع خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و نظایر آن از سوی واحد‌های صنفی می‌توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.