معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان:

بخش‌های غیرفعال بیمارستان بیرم پس از ماه‌ها تعطیلی، فعال شد

آزادگان گفت: با افزایش ضریب اشغال تخت، بخش‌های غیرفعال بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم پس از ماه‌ها تعطیلی، فعال شد.

دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان با اشاره به افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بیرم، اظهار کرد: از ابتدای ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ و با اتخاذ یکسری سیاست‌های کلی در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم بخش بیرم، شاهد اعتماد بیشتر آن‌ها و به تبع آن افزایش ضریب اشغال تخت و مراجعه بیماران بستری در این بیمارستان بودیم.

او افزود: این روند ادامه داشت به گونه‌ای که آمار بستری در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ با رقم هزار و ۲۵۷ مورد بستری در مقایسه با همین آمار در مدت مشابه پارسال با رقم ۸۸۵ نفر بستری، تغییرات محسوسی را شاهد بود. 

آزادگان بیان کرد: این استقبال و اعتماد مردم، پویایی را به بیمارستان بازگردانده و باعث شده علاوه بر تکمیل شدن ظرفیت برخی بخش‌ها از جمله زنان، داخلی و اطفال، بخش‌های تعطیل را نیز مجددا فعال و به گردونه خدمت بازگرداند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: بدون شک مجموعه علوم پزشکی لارستان در حوزه‌های متعدد درصدد است تا با ارتقای خدمات، جذب نیرو‌های کارآمد و توجه به نیاز‌های زیرساختی، گامی در جهت تحقق اهداف متعالی دانشگاه و کسب رضایت عموم مردم بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار