مشکل کمبود زمین آبیک حل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به دنبال حل مشکلات در حوزه زمین، دست مجموعه مدیریت شهری آبیک برای توسعه منظم، فنی و اصولی این شهر باز می شود.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از مسائل مهم شهر آبیک کمبود زمین است، در اراضی مختلف شهر آبیک از جمله ناحیه ۶، آستان قدس، تعاونی برق و مخابرات و شهرک فردوس مشکلاتی وجود دارد که سبب شده بهره‌برداری از اراضی موجود امکان‌پذیر نباشد و ساخت و ساز جریان ندارد.

رجحانی بیان کرد: با توجه به کمبود زمین، مسئله الحاق زمین در شهر آبیک پیگیری می‌شود، پیگیری‌های ما در راستای حل مشکل زمین‌های موجود است و به دنبال آن در آینده نزدیک کارگروه ویژه استانی با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل و موضوعات با دقت بررسی می‌شود.

وی اظهار کرد: با حل مشکلات موجود و الحاقاتی که پیگیر آن هستیم چالش زمین در شهر آبیک برای مدت زمان زیادی رفع می‌شود چرا که به دنبال حل این مشکلات، دست مجموعه مدیریت شهری برای توسعه منظم، فنی و اصولی شهر باز می‌شود.

این مسئول همچنین در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک، با اشاره به پیشرفت حدود ۹٠ درصدی این تصفیه‌خانه تصریح کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز پروژه مذکور با توجه به پیگیری مسئولین ارشد استان و شهرستان به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، ۱۰ سال از اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک می‌گذرد و هم اکنون با تلاش مسئولان ارشد شهرستان این پروژه به ایستگاه آخر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.