رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی گفت: در سال جاری افزون بر ۱۴۵ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته از سال جاری افزون بر ۱۴۵ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده، که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است. 

علی امامی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۲۴ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شده بود. 

وی با اشاره به آمار مشابه سال جاری اذعان کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۴ سامانه تردد شمار منصوب در محور‌های آذربایجان‌غربی بیش از ۱۴۵ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌ها طی هشت ماه سال ۱۴۰۲ ثبت شده است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: در محور‌های مواصلاتی استان ۴۱ سامانه ثبت تخلفات یا پلاک خوان نیز وجود دارند که تا کنون بیش از ۹۸ میلیون پلاک را رصد کرده‌اند. 

وی با اشاره به رصد پلاک‌های متخلف ادامه داد: تاکنون ۶۳۲ هزار پلاک به عنوان متخلف در سامانه ثبت شده، که بیش از ۵۹۶ هزار پلاک از این تعداد به پلیس ارسال شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در پایان سخنان خود اعلام کرد: ۴۳ سامانه نظارت تصویری برای رصد محورای شریانی از لحاظ وضعیت جاده‌ها، مسدودی، کولاک و برفگیری در محور‌های مواصلاتی استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.