ثبت ۱۵ هزار و ۷۸۱ تولد در کرمانشاه

معاون ثبت احوال کرمانشاه از ثبت ۱۵ هزار و ۷۸۱ تولد در کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد.

حسین نظری معاون ثبت احوال کرمانشاه با اشاره به میزان ولادت‌های هشت ماه نخست امسال گفت : در این مدت تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۱ مورد نوزاد در استان کرمانشاه متولد شدند.

وی افزود: از مجموع ولادت‌های انجام شده در هشت ماه گذشته تعداد هفت هزار و ۴۷۲ مورد دختر و هشت هزار و ۳۰۹ مورد پسر بوده که نسبت جنسی یکصد و یازده برآورد شده یعنی به ازای هر یکصد و یازده نوزاد پسر یکصد نوزاد دختر متولد می‌شود.

معاون ثبت احوال کرمانشاه بیان اینکه که در هر ساعت ۲.۷ تولد در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد، افزود: بر اساس مجموع تعداد ولادت‌ها به طور میانگین در هر روز ۶۶ تولد و یا به عبارتی در هر ماه یک هزار و ۹۷۳ نوزاد متولد می‌شود.

نظری ادامه داد: اسامی آیهان، آراد، شاهان، کارن و محمد برای نوزادان پسر و ماهلین، اوین، دلوین، نورا و رستا برای نوزادان دختر از ابتدای سال جاری بیشترین و پرتکرارتربن نام‌های استفاده شده در کرمانشاه بوده است.

وی به فوت هشت هزار و ۱۹۶ نفر در طی هشت ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در هر ساعت ۱.۴، هر روز ۳۴ متوفی ثبت شده که مجموعاً در هر ماه یک هزار و ۲۵ نفر گواهی فوت صادر شده است.

معاون ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: از مجموع فوتی‌ها در هشت ماه گذشته تعداد چهار هزار و ۸۵۲ فوتی آقا و مابقی خانم بودند که نسبت جنسی فوتی‌های ۱۴۵ بوده یعنی در مقابل هر ۱۴۵ فوتی آقای یکصد نفر خانم فوت شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.