سوگواره ملی بچه های اربعین در کرمان برگزار می شود

مراسم پایانی مهرواره ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ۲۳ آذر، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، مراسم پایانی مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست و همچنین بیست و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان  با حضور برگزیدگان و قدردانی از آن‌ها ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در سالن باران اداره‌کل کانون استان برگزار می‌شود.

در این مراسم از میان، ۲۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی بچه‌های اربعین، از ۹ نوجوان برگزیده در بخش قصه‌گویی و ۸ نوجوان برگزیده در بخش ویدئوپادکست قدردانی  خواهد شد.

همچنین قدردانی از ۳ مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که بیشترین آثار ارسالی از اعضایشان را به این مهرواره داشتند قدردانی می‌شود.

برگزیدگان سوگواره ملی بچه‌های اربعین از استان‌های البرز، تهران، گیلان، اردبیل، کرمان، گلستان، قزوین و کرمانشاه هستند.

 مراسم پایانی بیست و یکمین همایش استانی آفرینش‌های عاشورایی همزمان با اختتامیه سوگواره ملی بچه‌های اربعین با قدردانی از ۴ اثر داستان، ۳ اثر نقاشی و ۳ عکس برگزیده برگزار خواهد شد.

 فراخوان مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و همزمان با اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور در بخش‌های نقاشی و عکاسی، قصه‌گویی و ویدئوپادکست، شعر و داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

اختتامیه بخش هنری این مهرواره در بخش‌های نقاشی و عکاسی را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برعهده دارد و ۲۰ آذر ماه این مراسم با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.

همچنین دبیرخانه بخش ادبی این مهرواره و داوری آثار شعر، داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام است و با برگزاری مراسم پایانی در دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزیدگان این بخش معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار