پیکر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس وارد سیستان و بلوچستان شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: پیکر پاک و مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال شماری از مسوولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این استان وارد فرودگاه زاهدان و زابل شد.

غلامرضا جعفری  بیان کرد: امروز سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد که پیکر ۹ شهید از طریق فرودگاه زاهدان و سه شهید از طریق فرودگاه زابل وارد این استان شد.

وی افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام در زاهدان به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان منتقل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه ۲۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت همزمان در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر ۹ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ آذرماه ساعت هشت صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل‌های مشخص شده خاکسپاری می‌شوند.

جعفری گفت: سیستان و بلوچستان دارای ۱۵۸ شهید گمنام است که این شهدا در تمامی شهرستان‌ها پراکنده هستند و تاکنون برای بیش از ۱۵۰ شهید گمنام یادمان ساخته شده و ساخت چهار یادمان نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار