کشف ۴ فقره پرونده زمین‌خواری به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‌خواری در اردبیل، چهار فقره پرونده به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال کشف شد.

سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‌خواری در اردبیل و کشف چهار فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال خبر داد.

او تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با زمین‌خواری را با هماهنگی قضائی و با همکاری یگان‌های حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان ملی مسکن، امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به شناسایی و کشف چهار مورد زمین‌خواری در این طرح گفت: زمین‌خواری‌های کشف شده به مساحت ۲۵۰ هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده که ارزش این کشفیات برابر اظهار نظر کارشناسان ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

سردار تقوی از تشکیل چهار فقره پرونده برای زمین‌خواری‌های کشف شده خبر داد و افزود: در رابطه با این پرونده‌ها هفت نفر دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از زمین‌خواری کشف شده مربوطه به مرتع است، اضافه کرد: زمین‌خواران با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.