بزرگان و ریش سفیدان بازوهای قوی نظام هستند

معاون امنیتی وانتظامی استاندار سیستان وبلوچستان، گفت: مسوولان کشوری واستانی،بزرگان،ریش سفیدان ومعتمدان را از بازوهای قوی نظام می‌دانند وهیچ توسعه‌ای بدون مشارکت آنان اتفاق نمی افتد.

 علیرضا مرحمتی ، در گردهمایی سران قبایل و طوایف و معتمدان و ریش سفیدان شهرستان‌های خاش و تفتان و نشست پایدار و مؤلفه‌های مهم وحدت و امنیت که در محل در فرمانداری تفتان برگزار شد،  گفت: مردم سیستان و بلوچستان با ویژگی و شاخصه مهم مرزداری، بیگانه ستیزی و وفاداری به اسلام، انقلاب و رهبری تاکنون شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و هم اکنون با گذشت بالغ بر ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی پای کار بوده و همگام با مسئولان نظام و دولت به عزتمندی میهن اسلامی می‌اندیشند.

دبیر شورای تأمین استان اضافه کرد: مردم خاش و تفتان و شهرهای سیستان و بلوچستان در قبل و بعد از انقلاب تاریخ درخشان غیرت و مردانگی داشته‌اند و همین شاخصه را حفظ کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر و در دهه چهارم عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی بر ما تحمیل شده، بنابراین سران طوایف، معتمدان، ریش سفیدان، منتفذان و نخبگان با جایگاهی که بین مردم دارند، می‌توانند بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی کرده و مسئولان نظام نیز در این راستا به همکاری مستمر این طیف از جامعه برای برقراری امنیت و توسعه پایدار نیاز دارند.

مرحمتی ادامه داد: مقامات شاخص کشوری و استانی، بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان را از بازوهای قوی نظام می‌دانند و هیچ توسعه‌ای بدون مشارکت آنان اتفاق نمی‌افتد، بنابراین امنیت از اولویت‌های مهم در جامعه سیستان و بلوچستان بوده و بایستی از سوی مردم و مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت باشکوه و حداکثری مردم را انتظار داریم، بنابراین سران قبایل و طوایف و ریش سفیدان و معتمدان در گرمابخشی انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقش بی بدیلی دارند.

شایان ذکر است معاون استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به حوزه شهرستان‌های خاش و تفتان، عصر روز گذشته از کارخانه استحصال طلای تفتان بازدید به عمل آورد و مقرر شد تا سرمایه گذاران، اشتغال بومیان منطقه را در اولویت قرار دهند.

برچسب ها: سپاه ، سران طوایف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار