برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهید محمد رضا فخیمی و شهید صمد فاتح نژاد با حضور جمع کثیری از مردم در مسجد امام حسین (ع) تبریز برگزار شد. 

سردار اهوازیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم  با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند و تکریم و تعظیم ایشان بر همگان تکلیف است گفت: شهدا فقط رهرو می‌خواهند و تنها از ما انتظار دارند در راهشان که همان صیانت و حراست از دستاورد‌های انقلاب و اسلام است قدم برداریم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: این شهیدان حماسه‌ ای آفریدند که در تاریخ کشور ثبت شده است و این حماسه‌ها ملت و کشورمان را بیمه کرده است.

سردار اهوازیان اظهار داشت: کاری که شهدای مدافع حرم انجام دادند امروز در فلسطین به یک فرهنگ مبدل شده تا بتوانند از غزه دفاع کنند.

 وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها دفاع جانانه را از ما و رزمندگان غیور ما یاد گرفتند و امروز با این تجربیات ارزشمند در مقابل اسرائیل ایستاده اند.

 گفتنی است شهید محمدرضا فخیمی هریس در سال ۱۳۷۰ متولد شد و ۲۸ آذر ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

 جانباز سرافراز صمد فاتح نژاد در ۲۸مرداد سال ۱۳۶۱ در تبریز به دنیا آمد و ۱۲ اسفند  ۱۳۹۳در مبارزه با نیرو‌های تکفیری در استان تکریت عراق بر اثر انفجار تانک قطع نخاع گردید و به درجه رفیع جانبازی نایل شد و در نهایت در نهم آذر ماه سال ۱۴۰۰ به دوستان شهیدش پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.