آغاز عملیات روکش آسفالت در شهرستان آمل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت در این شهرستان خبر داد.

جلیل محمدزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت محور فرعی آهنگرکلا به سیرجارون در بخش دابودشت محور آمل به فریدونکنار به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

او افزود:با اجرای این روکش آسفالت بیش از ۱۰ روستا مستقیماً از این پروژه بهره مند می‌شوند و با توجه به واقع شدن محور در بخش شمالی آمل، ترافیک غرب به شرق و دسترسی میانبر تردد به سمت فریدونکنار و برعکس از این مسیر می‌گردد.

محمدزاده با اشاره به شرایط بومی منطقه و قرارگیری روستا‌ها و مراکز جمعیتی و شالیزار وسیع در حاشیه این محور، گفت: وجود شهر‌ها و روستا‌های متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که نیاز به جاده مناسب با رعایت استاندارد‌های ملی را ضروری کرده تا شاهد ترافیک روان و ایمن باشیم.

او با تأکید بر لزوم ساماندهی جاده‌های شهرستان ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری مسوولان، اعتبارات مالی مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب، پشرفت فیزیکی مناسبی را در اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

محمدزاده گفت: فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.