دمای هوا در مشهد ۶ درجه افزایش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد افزایش دما در سطح استان هستیم به طوری که دمای هوای شهر مشهد ۶ درجه افزایش می یابد.

زهرا مبشری گفت: دیروز دمای هوای شهر مشهد بین چهار و ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان بود و بر اساس پیش بینی انجام شده امروز دمای این شهر در گرمترین ساعات به ۱۹ درجه و در خنک ترین ساعات نیز به پنج درجه سلسیوس می رسد.

وی اضافه کرد: از امروز تا فردا شاهد افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی خواهیم بود به طوری که در نیمه شرقی استان، وزش باد همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی پیش‌بینی می‌شود و احتمال رسیدن گرد و غبار از نوار شرقی به شهر مشهد نیز وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به این که فردا تغییر خاصی در دمای هوای استان رخ نخواهد داد گفت: روز سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابرناکی در سطح استان همراه با کاهش محسوس دما به خصوص در نیمه شمالی و نیمه شرقی استان قابل پیش‌بینی است و این در حالی است که احتمال بارش باران به صورت پراکنده و خفیف وجود دارد.

مبشری افزود: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در خراسان رضوی با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت در قوچان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در این مدت قوچان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده‌اند.

برچسب ها: افزایش دما ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.