مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰ ایران؛

قتل فجیع یک معلم بی‌گناه به دست منافقین + فیلم

تصور کنید معلم هستید، ولی اعضای یک گروه خاص به دلیل آن که با ایدئولوژی آن‌ها مخالفید، شما را می‌ربایند و همراه با شکنجه به قتل می‌رسانند.

 در مرداد ۱۳۶۱ «خسرو ریاحی نظری» توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) ربوده، شکنجه و شهید شد.

خسرو ریاحی نظری از معلمان آموزش و پرورش و پدر دو پسر خردسال بود. در ۱۹ مرداد ۱۳۶۱ دو نفر از اعضای گروهک منافقین، وی را پس از زیر نظر گرفتن، ربودند و به یکی از خانه‌های تیمی خود منتقل کردند و پس از چند روز شکنجه شدید، او را به شهادت رساندند. پس از آن جسد شهید ریاحی را با طناب در پتو پیچیدند و در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان زاهدان تهران رها کردند.

یکی از قاتلان شهید ریاحی پس از پذیرفتن مسئولیت این جنایت، در اعتراف خود در ۲۸ خرداد ۱۳۶۳ گفته است: «پس از به شهادت رساندن خسرو به علت خون زیادی که در داخل حمام به راه افتاده بود خسرو را با آب شستیم و حمام را تمیز کردیم تا لکه‌ای از خون در آن نباشد. سپس بدن خسرو را با طناب بستیم طوری که در داخل صندوق عقب جا بگیرد و بعد، چون طناب‌پیچ شده بود در داخل پتو گذاشتیم و مجددا آن را طناب‌پیچ کردیم.

خسرو ریاحی

در کلیپ  زیر جزئیاتی از ربایش، شکنجه و قتل بی رحمانه خسرو ریاحی نظری، این معلم بیگناه را توسط مجاهدین خلق ببینید.

 منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشور‌ها تردد می‌کنند.


بیشتربخوانید


به موازات فشار‌های حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشور‌های میزبان منافقین وارد کرده، خود این کشور‌ها هم به این نتیجه رسیده‎اند که منافقین واقعا یک گروهک تروریستی است. این کشور‌ها در حال محدود کردن منافقین هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی گروهک تروریستی منافقین استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیستی و کشور‌های میزبان منافقین باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن این‌که از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است. این دادگاه به زودی برابر مقررات آیین دادرسی کیفری کار خود را آغاز خواهد کرد و ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کند.

در این چارچوب از ظرفیت‌های حقوقی – قضایی در سطح داخل و در سطح بین‎المللی استفاده خواهد شد و در رابطه دو جانبه با کشور‌هایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند، آزادانه تردد می‌کنند و از آنجا عملیات‌های تروریستی خود را هدایت می‌کنند نیز فعالیت می‌شود.

منابع: ایسنا / خبرگزاری دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر منافق
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
اینقدر اسم کثیف این گرو پست وفریب خورده شیطانی را نیاورید که حال انسان به هم مبخورد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
تصور کنید دانشجو هستید ایرانی هستید و در قرن ۲۱ زندگی میکنید و یک گروه به خاطر اینکه با ایدیولوژی آنها مختلف هستید شما رو زندانی میکنند و اعدام میکنن و به خاطر ایدیولوژی خودشان یک ملت هشتاد میلیونی رو خونشون رو تو شیشه کردن و یک منطقه بزرگ به نام خاورمیانه رو به گند کشیدن .این گروه کی هستش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بعد عده ای خائن جای جلاد و شهید را عوض می کنند.تف به ذات کثیفتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بخاطر اینکه همه اون ادعاهایی که فرمودید بادهوا و دروغه !
هربلایی هرکسی خواسته سرایران اورده کسی جلوشو نگرفته اگرهم خواستن کاری بکنند خرابکاری کرده اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
شما که قدرت منطقه هستید با جهان جنگیدید و داعش را منهدم کردید از خودتان می شود سوال کنید پس چرا منافقین با این همه جنایت و کشتن بیش از هفده هزار ایرانی و منهدم کردن حزب جمهوری و ریاست جمهوری هنوز هستند و مریم رجوی و گروهک مجاهدین هنوز وجود دارد چرا اینهارا از بین نمی برند واقعا چرا تفکر واقعا کمی تفکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
به خاطر پشتوانه غرب استعمارگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بدلیل اینکه داعش دشمن تمام ملت ها بود
ولی منافقین اروپا و آمریکا پشتیبانی میکنن
آخرین اخبار