استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

لزوم ایجاد شهرها و روستاهای مولد جهت تامین امنیت غذایی کشور

کرمی گفت: باید شهرهای مولد در استان ایجاد کنیم چرا که این شهرها و روستاهای مولد می‌توانند امنیت غذایی کشور را تامین کنند و این مهم‌ترین موضوع برای هر منطقه و کشور است.

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای مسکن جنوب استان اظهار داشت: اقدامات زیادی در حوزه مسکن انجام شده که باید با هم افزایی همه دستگاه‌ها به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی افزود: فرمانداران اختیارات مدیریتی لازم را دارند بنابراین باید پروژه ها را تا زمان بهره برداری به صورت مستمر کنترل و نظارت نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی اهمیت فراوانی دارد باید مراقبت کنیم تا کسی از مدیران و کارمندان دچار فساد نشود.

وی ادامه داد: باید مردم نسبت به اقدامات انجام شده توجیه باشند و ما نیز به عنوان مسئولان و تصمیم گیرندگان باید آنان را به نحو مطلوب راهبری کنیم.

کرمی ادامه داد: پروژه شهر تیس باید با سرعت بیشتری پیش برود و سرمایه‌گذاران را نیز دعوت کنیم تا شاهد توسعه بیشتر آن منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در مناطق روستایی به هر یک از افراد، بالای یک هزار متر زمین بدهیم تا علاوه بر تامین معیشت این افراد به مسکن آنان نیز کمکی کرده باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: لازم است؛ تصمیماتی که در سطح کشور اتخاذ می‌شود برای سیستان و بلوچستان به صورت ویژه بومی‌سازی گردد.

وی تاکید کرد: باید شهرهای مولد در استان ایجاد کنیم چرا که این شهرها و روستاهای مولد می‌توانند امنیت غذایی کشور را تامین کنند و این مهم‌ترین موضوع برای هر منطقه و کشور است.

کرمی خاطرنشان کرد: باید از توان دانش آموزان و دانشجویان در شهرها و روستاها استفاده کنیم و به آنها میدان دهیم  تا بتوانند طرح‌های ابداعی و اقدامات نوآورانه مورد نظر خود را اجرایی کنند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار