مقام صهیونیست: جنگ تا ماه‌ها ادامه خواهد داشت

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که جنگ غزه ممکن است تا ماه‌ها ادامه داشته باشد.

تزاچی هانگبی، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید جنگ در غزه ماه‌ها و احتمالا بیشتر طول خواهد کشید.

به گزارش الجزیره، این مقام صهونیست می‌گوید آمریکا هیچ جدول زمانی برای جنگ ارتش اشغالگر در غزه تعیین نکرده است. 

وی همچنین مدعی شد که اگر حزب‌الله نیرو‌های ویژه خود را از مرز‌های جنوبی لبنان خارج نکند، ارتش اشغالگر برای «برقراری نظم» یک «اقدام نظامی» انجام خواهد داد.

پیش از این مقام صهیونیست، بنیامین نتانیاهو نیز به دلیل مقاومت لبنان در حمایت از غزه طی یک لفاظی بی‌اساس مدعی شده بود: «در صورت وقوع جنگ همه جانبه، بیروت و جنوب لبنان را به غزه و خان یونس تبدیل خواهیم کرد». 

لفاظی نتانیاهو در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته رزمندگان حزب‌الله لبنان اعلام کردند در حمایت از «مقاومت دلیرانه» مردم غزه شش پایگاه نظامی رژیم اشغالگر را هدف قرار داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل‌از‌خوک‌.بدتراست
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۱:۵۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
دولت آمریکا مسئول اصلی قتل‌عام 17هزار فلسطینی است
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۰:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 2 ماه و 5 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 5 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای عربی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 5 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
آخرین اخبار