انجام بیش از ۷۸۰ بازرسی از مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انجام بیش از ۷۸۰ بازرسی از مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

سید قاسم سعیدی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : بازرسی از بیش از ۷۸۰ بازرسی از مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان در نیمه نخست امسال منحر به تعطیلی ۱۵ مورد از آن ها شد.

به گفته او ۶۰ مرکز نیز برای اعمال قانون به مراجعه قضایی، تعزیراتی و انتظامی ارجاع داده شدند.

این مسئول گفت : این بازرسی ها رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشت.

آقای سعیدی هدف از بازدیدهای مدیریتی را بررسی وضعیت خدمات‌رسانی، ارتقاء حقوق گیرندگان خدمت و تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود، گفت: مواردی از جمله دریافت تعرفه، تجهیزات، برخورد با ارباب رجوع و ارزیابی حضور مسئول فنی مراکز اعلام کرد.

او همچنین تاکید کرد هیچگونه کم کاری و تخلفی در زمینه ارائه خدمات درمانی و سلامت به مردم جنوب غرب خوزستان قابل چشم پوشی نیست و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نصب تعرفه در تمامی مراکز درمانی الزامی است و از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف در مراکز درمانی که خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد را به اداره رسیدگی به شکایت معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان اطلاع دهند تا این موضوع با فوریت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.