آغاز کمپین یلدای مهربانی در مازندران

مدیر بنیاد دستان مهربان مازندران از آغاز پویش یلدای مهربانی با هدف تامین اقلام سفره شب یلدا نیازمندان استان خبر داد.

نازنین نادری مدیر بنیاد دستان مهربان مازندران گفت: طبق رسم هر ساله بنیاد دستان مهربان کمپین تهیه و توزیع اقلام سفره شب یلدا‌ی  نیازمندان با هدف بهره مندی مددجویان از حداقل اقلام مورد نیاز جشن یلدا در مازندران آغاز شد.

او افزود: با توجه به افزایش قیمت اقلام خوراکی شب یلدا و عدم توانمندی نیازمندان و محرومان در خرید مواد غذایی مربوط به این جشن باستانی، این کمپین سعی در تامین این اقلام داشته تا این قشر از هم وطنانمان نیز بتوانند این شب را با آسودگی خاطر در کنار خانواده خود جشن بگیرند و شاد باشند.

نادری با بیان اینکه این کمپین از ابتدای آذر ماه آغاز شد از پیوستن بسیاری از مردم شریف مازندران به این کمپین خبر داد و آن را گام مهمی در گسترش مهربانی عنوان کرد تا بتوانیم دل کودکان نیازمند را شاد کنیم.

نادری با بیان اینکه پک‌های شب یلدا‌ی مددجویان تحت پوشش به همراه سبد کالا به آنان تحویل داده خواهد شد، گفت: یکی دیگر از بخش‌های این کمپین تامین لباس گرم و وسایل گرمایشی می‌باشد که با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و آغاز فصل سرد سال یکی از نیاز‌های مهم آن‌ها هست که در گام بعدی سعی در تامین این اقلام داشته تا بتوانیم کمی از دغدغه‌های نیازمندان استان را کاهش دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار