۹ تکواندوکار مازندرانی در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس

۹ تکواندوکار مازندرانی برای حضور در پیکار‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به چین رفتند.

ابوالفضل یعقوبی، ابوالفضل عباسی، علی احمدی، سروش احمدی، امیررضا صادقیان، عرفان بزرگی، علیرضا نادعلیان، علیرضا حسین پور و باربد جباری تکواندوکاران مازندرانی حاضر در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس هستند.

تیم ملی تکواندو ایران با ۲۰ تکواندوکار ساعت ۲۱ دیشب ۱۷ آذر ماه راهی شانگ‌های چین شده و از آنجا به ووشی می‌رود.

دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای از ۲۲ تا ۲۶ آذرماه در ۲ بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه سال جاری برگزار شد و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی نفرات برتر در مجموعه ۲ مرحله به صورت مستقیم و تحت عنوان نفر ششم رنکینگ المپیکی جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد.

در دور نخست مازندران دانیال بزرگی را با کسب ۲ مدال نقره داشت که از بخت بد پس از ایجاد شرایط دوپینگ شانس این تکواندوکار مازندرانی از بین رفت و حالا مازندران با ۹ تکواندوکار دیگر شانس خود را امتحان می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده ۲۲ و ۲۳ آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و پس از آن ۲۵ و ۲۶ آذرماه نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم بر عهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی است. مهرداد یوسفی و رضا ایمان زاده نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. حمیدرضا یاوری هم به عنوان فیزیوتراپ در کنار تیم ملی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.