نشست صمیمانه نمایندگان تشکل های دانشجویی با استاندار گلستان

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو استاندار گلستان میزبان نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بود و در نشستی صمیمانه حرف‌ها و درد و دل‌های آن‌ها را شنید.

این نشست شامگاه پنجشنبه شانزدهم آذر در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد و تعدادی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

انتقاد به وضعیت انتصاب مدیران زن در گلستان یکی از مواردی بود که در این نشست مطرح شد و دکتر علی محمد زنگانه استاندار در پاسخ گفت: از ۲ هزار و ۲۴۵ پست مدیریتی در استان باید بیست درصد مناصب در اختیار زنان قرار گیرد و تاکنون طبق آمار‌ها به ۱۴ و ۶ دهم درصد رسیده است.

استاندار همچنین در جواب درخواست یکی از دانشجویان که از استاندار خواست فضای آزاد اندیشی را مدیریت کند تا رونق بگیرد گفت: من از این فضا استقبال می‌کنم و هر دانشگاهی که تاکنون کرسی آزاد اندیشی برگزار نکرده باشد در صورت برنامه ریزی برای برگزاری آن، من نیز در اولین جلسه آن حضور خواهم یافت.

شانزدهم آذر به یاد سه دانشجوی شهید مطالبه گر دانشگاه تهران روز دانشجو نام گرفته است و به همین مناسبت مراسم گرامیداشت روز دانشجو در کشورمان برگزار می‌شود.

در تقویم کشورمان شانزدهم آذر به یاد سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی روز دانشجو نامیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار