پارکینگ ۸۰ هزار متری برای سالگرد حاج قاسم آماده می شود

 رئیس کمیته فنی ستاد سالگرد حاج‌قاسم گفت: برای سهولت تردد پارکینگ ۸۰ هزار متری در مجموعه پردیسان قائم آماده می شود.

 محمدرضا یحیی ‎زاده گفت: با همکاری مناطق حدود ۵هزار متر جدول‎ گذاری و ۲هزار متر فرش موزاییک در محدوده پردیسان قائم (عج) و گلزارشهدا اجرا شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری، یک پارکینگ به‌مساحت ۸۰ هزار مترمربع، در کنار دریاچه آماده‌‎سازی شده است، از لکه گیری معابر و کانال‌های مجموعه پردیسان قائم (عج) خبر داد.

وی با اشاره به مساحت زیاد پارکینگ، افزود: برای ورود، خروج و هدایت ماشین‎ها در مسیر‌های مشخص، نیاز است سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، یک طرح ترافیکی پایه‌گذاری کند تا بعد از زیرسازی و محوطه سازی اطراف آن، اجرایی ‎شود.

یحیی زاده، به لزوم یک طراحی ویژه برای حمل‌ونقل عمومی در روز‌های مراسم سالگرد، در سطح شهر و مجموعه پردیسان قائم (عج) اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، باید محل قرارگیری اتوبوس‎ها و ورود و خروج آنها، و همچنین تردد و توقف وسایل نقلیه سبک، مشخص ‎شود.

وی در خصوص سپتیک‌های پیش ‏بینی شده اداره آب‌وفاضلاب برای سرویس‌‏های بهداشتی گلزار شهدا، گفت: با برطرف‌‏شدن اختلافات اداره آب‌وفاضلاب با پیمانکار و حفر چاه در جا‌های مناسب، محدودیت ذخیره سازی برطرف خواهد شد.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان و رئیس کمیته فنی‌وعمرانی ستاد سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، روند پیشرفت اقدامات لازم برای قطعه صالحین را خوب ارزیابی کرد و از آماده شدن یکی از دیوار‌های حایل آن خبر داد و یادآور شد: تاکنون، حدود ۸۰ صورت  قبر آماده شده است.

وی دفع آب‌های سطحی و حفر کانال مناسب را منوط به همکاری شهرداری منطقه چهار ذکر کرد و آماه‌‏سازی پایانه مسافربری و ایجاد موکب، برای استقبال از مسافران را از برنامه های پیش‎رو دانست و گفت: با درنظرگرفتن جمعیت مسافرپذیر پایانه مسافربری، تصمیم گرفته‎ شده تا به‌صورت شیفت‎ بندی، برای امور مربوط به تنظیف، اقدام شود.

یحیی زاده، کنترل و پیش بینی اقدامات لازم در محدوده گلزار و خارج از محدوده را مدنظر قرار داد و از زیرسازی و آسفالت کندرو‌های بزرگراه «آیت‎ الله خامنه ای»، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری، خبر داد و به نصب علائم ترافیکی مورد نیاز در مجموعه پردیسان قائم (عج) اشاره کرد.

برچسب ها: پارکینگ ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار