فلسفه انقلاب اسلامی، مبارزه با شیطان و استکبار جهانی

امام جمعه ساری گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ایران، مبارزه با شیطان و استکبار جهانی است.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ،گفت: مبارزه با استکبار جهانی از جمله آمریکا و دیگر عوامل شیطانی جامعه بین المللی؛ فلسفه انقلاب اسلامی ایران است.

او افزود: در هیچ دوره‌ای از تاریخ معاصر، به مانند چهل و پنج سالی که از عمر جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، کشور و مردم ایران، به عنوان نیرو‌ها و لشکریان خدایی، با شیاطین و استکبار درگیر نشده اند.

خطیب جمعه مرکز استان گفت: شیطان عصر حاضر آمریکا، صهیونیست ها، تروریست‌ها، سازمان‌ها و سرویس‌های امنیتی و جاسوسی و نیز تیم‌های اغتشاشگر و هدایت کننده آنان در ایران اسلامی هستند.

او افزود: مبارزه با استکبار و شیاطین جهانی، تا از بین رفتن سلطه شیطان و استقرار حکومت عدل امام زمان ادامه خواهد داشت.

آیت الله محمدی لائینی گفت: فلسفه انقلاب اسلامی، مبازه با شیطان و استکبار جهانیوی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، با قدردانی از دانشجویانی که در شرایط خفقان پیش از انقلاب و بسیاری از مقاطع پس از انقلاب اسلامی، از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ایران دفاع کردند دانشجویان را برهم زننده رویا‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران دانست.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز، با تاکید بر اینکه مبارزه با جرائم باید به صورت جدی و قانونی انجام شود، افزود: فقط با جریمه، درد جامعه درمان نمی‌شود و باید با اجرای قانون از بروز تخلف و قانون شکنی جلوگیری کرد.

آیت الله محمدی لائینی همچنین با گرامیداشت سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی، گفت: به فرموده شهید آیت الله دستغیب، حقیقت انقلاب اسلامی ایران، انقلاب انفسی است و این نهاد این موضوع را باید نهادینه کند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.