تسریع در ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار گفت: تسریع در ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

علی محمد روستا در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان گفت: تصمیمات این کارگروه لازم الاجراست و ساماندهی مزار شهدا بدون هیچ عذری باید انجام شود.

معاون عمرانی استانداری خانواده شهدا را ولی نعمتان جامع و شهیدان را الگوی راستین جامعه دینی دانست و اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا در راستای ادای دین و احترام به جانفشانی‌های این ایثارگران و خانواده آنان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

روستا تأکید کرد: برای پیگیری و تحقق طرح ساماندهی گلزار شهدا این نشست با توجه به اهمیت آن هر سه ماه یک بار برگزار شود.

روستا با بیان اینکه عملیات برق‌رسانی و آبرسانی به گلزار شهدا تعیین تکلیف شود گفت: در این خصوص هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

وی به وضعیت جاده گلزار‌ها و یادمان‌های شهدا هم اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری مکلف است همه جاده‌های منتهی به گلزار‌ شهدای استان را ساماندهی کند.

معاون عمرانی استانداری گفت: شرکت توزیع نیرو برق استان مکلف است ظرف سه ماه آینده براساس اولویت‌بندی نسبت به روشنایی گلزار شهدا اقدام کند.

وی تأکید کرد: اعتبارات اختصاص یافته به گلزار‌ها به طور کامل پرداخت و کار به نحو مطلوب انجام و از دوباره کاری پرهیز شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هم افزایی جهت حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از جمله ساماندهی گلزار شهدا از ضروریات بشمار می‌رود گفت: انتظار داریم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اهتمام ویژه‌ای به رفع این مسائل داشته باشد.

پارسیان نژاد با قدردانی از نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به خانواده ایثارگران استان افزود: خانواده‌های شهدا انتظار به حقی از مسئولان برای ساماندهی گلزار شهدا دارند و باید انتظارات آنان را محقق كنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.