کرملین: بایدن روسیه را «شیطانی» جلوه می‌دهد تا از کنگره پول بگیرد

کرملین می‌گوید بایدن روسیه را شیطانی جلوه می‌دهد تا بتواند بودجه بیشتری از کنگره بگیرد و در «کوره جنگ اوکراین» بسوزاند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید: «ما بسیار متاسفیم که رئیس جمهور آمریکا به عادت خود در استفاده از روسیه به عنوان ابزاری برای [کنترل] امور داخلی ادامه می‌دهد».

به گزارش رویترز، سخنگوی کرملین در ادامه گفت: «به طور خاص، در این مورد آن‌ها درگیر اهریمن‌سازی آشکار از کشور ما هستند تا نمایندگان کنگره و سناتور‌های خود را دستکاری کنند و به سوزاندن پول مالیات‌دهندگان آمریکایی در کوره جنگ اوکراین ادامه دهند». 

پسکوف در انتها گفت: «امیدواریم هنوز افراد زیادی با ذهن هوشیار در میان نمایندگان کنگره آمریکا وجود داشته باشند که درک می‌کنند این [سخنان]چیزی به جز اهریمن‌سازی با هدف دستکاری آنان نیست». 

در همین حال که پسکوف کمک مالی غرب به اوکراین را به منزله «ریختن پول در کوره» می‌خواند، تحلیلگران می‌گویند ضد حمله اوکراین با بیش از ۲۴۶ میلیارد دلار کمک غربی شکست خورده و روسیه کنترل تقریبا یک پنجم خاک اوکراین را در دست گرفته است. 

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای متقاعد کردن اعضای کنگره برای تصویب لایحه کمکی به اوکراین گفته بود که اگر پوتین اوکراین را بگیرد «به همین بسنده نخواهد کرد». 

سرگئی ناریشکین، رئیس اطلاعات خارجی روسیه خطاب به آمریکا گفته است که حمایت‌های غرب از اوکراین، این درگیری را به «ویتنام دوم» تبدیل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
اصل قضیه همین است آمریکا نودوهفت کشور نُقلی که جمعیت هریک ازیک طایفه کمتر است درسازمان ملل عضو کرده ودهان بقیه را باپول بسته حالا هر موقع قانونی به نفع آمریکا باشد حدود پنجاه و یک درصد رای آماده دارد وبا این شِگِرد اعضاءسازمان ملل را فریب داده وبقول خود طبق قانون عمل میکندویکی دیگراز شگردهای آن دسترسی به اموال سازمان ملل بوسیله ناتو وارد کشورها میشودو آنها را غارت میکند واز سازمان ملل سواستفاده میکنددر عراق وسوریه با یک دروغ مهاجم واشغالگر است ودولتها وملتهای آن ناراضی هستند آن به تجاوز خود ادامه داده وعراق وسوریه را همپیمان مینامد حالا یا خبر ندارید که آگاه شوید ویا خبر دارید ونانی به شماهم میرسد سکوت کنید وخود را سرگرم کنید
آخرین اخبار