استاندار بوشهر دانشجویان را به اردوی راهیان پیشرفت دعوت کرد

استاندار بوشهر از دانشجویان دعوت کرد در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت، از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بازدید کنند و با روند پیشرفت استان آشنا شوند.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر روز پنجشنبه با صدور پیامی ضمن تبریک روز دانشجو، بر لزوم افزایش سطح علمی دانشگاه‌ها تاکید کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: دانشگاه‌ها همواره نماد پیشرفت و تعالی بوده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد اعتلای بیش از پیش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستیم.

محمدی زاده تصریح کرد: دانشگاه‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از لحاظ کمی و کیفی، رشد چشمگیری داشته اند و امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: دانشجویان در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی غیر قابل انکار داشتند و در استکبارستیزی نیز دانشگاهیان همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند.

استاندار بوشهر با گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر گفت: سه شهید والامقام در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ علیه استکبار و استعمار ایستادند و جان خود را تقدیم کردند که تجلیل و تکریم این عزیزان امری لازم و ضروری است.

محمدی زاده با اشاره به بهبود سطح کیفی دانشگاه‌های استان بوشهر ابراز کرد: از دانشجویان استان دعوت می‌کنم در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت، از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر بازدید و با روند پیشرفت استان آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.