معاون تربیت و آموزش ارتش:

فرآیند تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب هدف ماست

معاون تربیت و آموزش آجا در اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرآیند تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب هدف ماست.

امیر شیخ، معاون تربیت و آموزش آجا در اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: روز اول افتتاحیه با حضور مقامات لشکری برگزار می‌شود و در طول هفته از حوزه‌های مختلف و وزارت خانه‌های متفاوت دعوت شده است. سفرا و وابستگان کشور‌های متفاوت دعوت شده و تور بازدید راهیان پیشرفت را داریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم فرآیند ساخت انسان و تربیت نیروی انسانی برای نظام خود را به نمایش بگذاریم. لذا فرآیند تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب هدف ماست. آن‌چیزی که در نیرو‌های مسلح طبقه بندی ندارد بحث علم است، اما دانش حوزه طبقه بندی است. ما در بحث علم با بسیاری از کشور‌ها ارتباط داریم.

امیر شیخ تاکید کرد: دانش در حوزه نیرو‌های مسلح رسوب دارد و از این دانش در کشور خودمان استفاده می‌کنیم. آورده این نمایشگاه مدیریت دانش تمامی تخصص‌هاست. تخصص‌های ارتش ۳۵۰۷ عنوان است و گنجینه مهمی از دانش ارتش اکنون جمع آوری شده که برای نظام‌های آموزشی می‌تواند مهم و حیاتی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار