معاون استاندار خراسان رضوی:

جهاد علمی مهمترین تکلیف دانشجویان است

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد علمی مهمترین تکلیف دانشجویان است، گفت: جهاد تبیین دانشجویان همان جهاد علمی است که در عرصه‌های مختلف زمینه رشد کشور را فراهم می‌آورد.

سید هادی طباطبایی روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان تربت‌حیدریه با بیان اینکه دانشجویان و نخبگان فرمانده‌هان جنگ‌های فرهنگی و علمی به شمار می‌روند، گفت: هدف دانشگاه نیز آن است که سلاحی به دانشجو بدهد که در راه پیشرفت کشور موفق باشد.

وی بیان کرد: در عین حال حضور و آمادگی برای انواع توطئه‌ها در جنگ ترکیبی و شناختی لازم است و از دانشجو انتظار می‌رود که در این جنگ‌ها میدان‌دار باشند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: دانشجویان همچنین به عنوان نخبگان علمی و صاحبان فکر و نفوذ، لازم است دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

Play

۰۰:۰۰
-۰۲:۲۱
Unmute
Settings
PIP
Enter fullscreen
Download
طباطبایی در پاسخ به سووال یکی از دانشجویان که چرا در برنامه‌ریزی مراسم روز دانشجو (۱۶ آذر)، از حضور محسن زنگنه نماینده مردم منطقه تربت‌حیدریه مجلس در دانشگاه تربت‌حیدریه ممانعت شده است، گفت: بر اساس

قانون انتخابات از زمانی که ثبت نام قطعی شروع شد، نمایندگان کنونی که مجددا اقدام به ثبت نام کرده‌اند، امکان حضور در اماکن دولتی را ندارند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: البته در ایام انتخابات باید زمینه شور و نشاط انتخاباتی فراهم باشد، اما تحقق آن تنها در ایام تبلیغات کاندیدا‌ها و به صورت برابری باید برای همه داوطلبان فراهم آید.

وی بیان کرد: دشمن بعد از اغتشاشات پاییز پارسال به نفوذ رسانه و شبکه‌های اجتماعی امیدوار شد و توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفت، بنابراین باید با تمام توان در میدان حاضر باشیم.

طباطبایی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات نیز اظهار کرد: خوشبختانه مردم هنوز به آرمان‌های انقلاب و نظامی اسلامی پایبند هستند و تنها باید قشر خاکستری جامعه را آگاه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار