پاسخ دانشگاه فرهنگیان لرستان به مهارت آموزان درباره دریافت شهریه پودمان

پیام شما شهروندان عزیز در مورد دریافت شهریه برای پودمان از مهارت آموزان توسط دانشگاه فرهنگیان خرم آباد، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد دریافت شهریه برای پودمان از مهارت آموزان توسط دانشگاه فرهنگیان خرم آباد، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

متن پیام شهروندان
باسلام و وقت بخیر، بنده نومعلم هستم و در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ شهرستان خرم آباد پذیرفته شدم. سال‌های قبل از هیچ کدام افراد ماده ۲۸ هیچ شهریه‌ای برای پودمان دریافت نشده است این پیام را گذاشتند در کانال تا نظر افراد را برای پرداخت شهریه بدانند به چه شکل است. وظیفه پرداخت حق الزحمه اساتید بابت کلا چند جلسه پودمان، بر عهده خود پردیسه. اما پردیس دانشگاه فرهنگیان آیت الله کمالوند خرم آباد این مبلغ را از مهارت آموزان مطالبه کرده است. تنها استانی هم هست که این اطلاعیه را گذاشته و پول مطالبه می‌کند. لطفا پیگیری کنید ما همین الان هم سه ماهه مشغول به کار شدیم بدون یک ریال حقوق.

دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

با سلام و ادب قابل توجه مهارت آموزان عزیز؛
شهریه دو پودمان: با توجه به تصمیم اخذ شده در هفدهمین نشست شورای بهسازی  در مورخ ۲۹ مهر ۱۴۰۲ وبا تایید کلیات دریافت هزینه  در سی و هشتمین  نشست هیات امنای دانشگاه در مورخ یکم آبان ۱۴۰۲ مبلغ شهریه به ازای هر پودمان ۲۷۰۰۰۰۰۰ ریال تعیین گردید؛ که در ابتدای  هرپودمان در زمان انتخاب واحد مهارت آموز موظف به پرداخت آن در سامانه   ltms می‌باشد.
در خصوص شهریه مهارت آموزان سری هشتم  نیز همین مبلغ فوق می‌باشد که مهارت آموزان سری هشتم می‌توانند مجموع دو شهریه را که مبلغ ۵۴۰۰۰۰۰۰ می‌باشد را در شروع پودمان دوم پرداخت کنند یا نصف مبلغ رادر شروع پودمان دوم و مابقی را قبل از شروع امتحانات پایانی پرداخت نمایند.
درگاه پرداخت برای مهارت آموزان سری هشتم درگاه سجداد می¬باشد و مهارت آموز بعد از پرداخت باید فیش واریزی را در سامانه مروارید بارگذاری نمایداین درگاه از تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۵  فعال می‌باشد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
سلام دررابطه احکام رتبه بندی معلمین بازنشسته ۱۴۰۰ نیز رسیدگی شود تشکر
آخرین اخبار