تاکید بر توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به نیازهای فرهنگی

نماینده، ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این استان بر توجه جدی سازمان تبلیغات اسلامی به نیاز‌های فرهنگی در حوزه تبلیغ تاکید کرد.

آیت الله حسینی وجود بیش از هزار مسجد و حسینیه را از ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: برخی از این مکان‌ها با کمبود مبلغ و امام جماعت مواجه هستند. 
 
امام جمعه یاسوج توجه به معیشت طلاب را خواستار شد و افزود: مسئولان دولتی برای تحقق توسعه فرهنگی خوب شعار می دهند، اما بد عمل می کنند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم به برخی اقدامات این سازمان در حوزه تبلیغ و مهندسی فرهنگی از جمله ساخت ده اثر هنری تلویزیونی و سینمایی اشاره کرد و افزود: در برخی از اقدامات فرهنگی تبلیغی رشد ده درصدی صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه محور برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات مهم جامعه شامل تحقق جهاد تبیین و تبیین سیاست‌های راهبردی گام دوم انقلاب است، گفت: تلاش میکنیم با هم افزایی و هم گرایی دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی صدای انقلاب را در قالب جهاد تبیین به گوشش مردم برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت و ساخت مساجد براساس منویات مقام معظم رهبری مردمی است، افزود: با این‌ها سند راهبردی ویژه مسجد با همکاری شورای عالی مساجد تدوین شد که با تصویب آن اقدامات ارزشمندی در حوزه مسجد صورت خواهد گرفت.
 
در این نشست مدیران دستگاه‌ها، نهاد‌ها و موسسات فرهنگی دیدگاه‌ها و خواسته هایشان را مطرح کردند.
 
افزایش مساجد و خانه عالم، ضرورت تامین اعتبار برای تولید آثار هنری با موضوعات فرهنگی، مذهبی و توجه به پویایی مساجد و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها برای تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی از جمله درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.