صهیونیست‌ها خواستار تشکیل نیرویی بین‌المللی در دریای سرخ شدند

رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته است برای مقابله با نیرو‌های یمنی در دریای سرخ با مشارک باقی کشور‌ها نیروی دریایی بین‌المللی تشکیل دهد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا تایید کرد که واشنگتن در حال مذاکره با سایر کشور‌ها برای ایجاد یک نیروی دریایی در دریای سرخ است.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این رژیم از ترس یمن به طور رسمی از برخی از کشور‌ها مانند انگلیس و ژاپن خواسته است برای مقابله با نیرو‌های یمنی نیروی دریایی بین‌المللی در دریای سرخ تشکیل دهند.

ایتای بلومنتال، کارشناس شبکه صهیونیستی کان در این خصوص گفت: اسرائیل خواستار تشکیل نیرویی در چارچوب ائتلاف بین المللی برای عملیات در تنگه باب المندب شد. اسرائیل برای حملات دیگری از سوی انصارالله علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های متعلق به بازرگانان اسرائیلی آماده می‌شود.

در مقابل صنعا تأیید می‌کند که برای اطمینان از دریانوردی در باب المندب و دریای سرخ تلاش می‌کند و حملاتش به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در پاسخ به تجاوزات جاری علیه مردم غزه محدود می‌شود.

 سردار سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز یکشنبه درخصوص اجرای عملیات دریایی که طی آن دو کشتی صهیونیستی در باب المندب هدف قرار گرفتند، اعلام کرد: این دو ناو «یونیت اکسپلورر» و «شماره ۹» بود.

او با تاکید بر اینکه نیرو‌های یمنی تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف نشود، به جلوگیری از حرکت کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ و دریای عرب ادامه خواهند داد. همچنین هشدار خود را به همه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با اسرائیلی‌ها مبنی بر تبدیل شدن به یک هدف مشروع تکرار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه 100 در صد فقط عامل اصلی ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند و این در حالی است که برخی مسئولان هنوز هم با حامیان اغتشاشگران گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۲۲:۲۶۱۳ آذر ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
نیروهای انگلیسی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیسی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیسی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیسی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
حملات اسرائیل به پایگاه‌های ایرانی در سوریه بدون پاسخ نمی‌ماند | تهران از هیچ کمکی به گروه‌های مقاومت دریغ نمی‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
گذار سگ به سلاق خانه مگر شما قوانین سازمان ملل را اجرا میکنیدکه همچین توقعی دارید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
‏عکسی از یک کشتی توقیف شده توسط یمنی‌ها در فضای مجازی پخش شده که یک یمنی را در حال کشیدن قلیان بر روی عرشه آن نشان می‌دهد. عرضم این است که اگر قبلا می‌گفتیم به زودی یمنی‌ها روی کشتی اسرائیلی قلیان خواهند کشید، سوژه خنده خلق‌الله می‌شدیم. پس وقتی آینده‌ نزدیک می‌تواند تا این حد شگفت‌انگیز و متفاوت باشد چرا به گشایش‌ بزرگ جهانی وعده داده شده یعنی ظهور امیدوار نباشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان 100درصد فقط ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است. آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 9 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است. آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.
انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. هر هفته 100 تروریست از ترکیه برای پیوستن به داعش وارد سوریه می‌شوند.
آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار متأسفانه که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
اردن از سال 2011 تاکنون پایگاه آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش شده است.
آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار