تامین ۲۴۰ قطعه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی گناباد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: ۲۴۰ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در هشت روستای این شهرستان تاکنون تملک شده است.

ناصر چیتگر روز دوشنبه در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی در راستای اجرای این طرح در ۲ روستای این شهرستان طی هفته آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

رییس نظام مهندسی ساختمان گناباد هم افزایش دستمزد‌ها را از مشکلات مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و افزایش نظارت بر این بخش را خواستار شد.

غلامرضا مرادی استفاده از مصالح بادوام و ایجاد وحدت رویه در نمای واحد‌های مسکونی و توجه به طرح‌های سنتی در ساخت نمای واحد‌های مسکونی این بخش را مهم دانست.

فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: از مجموع حدود ۱۳ هزار نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند شرایط نخست حدود ۱۰ هزار نفر تایید اولیه و شرایط حدود ۶ هزار نفر از متقاضیان هم تایید نهایی شد.

رضا نصیری همدلی و وفاق بین مسوولان و دست اندرکاران ذیربط برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد را یادآور شد و بر استفاده از نما‌های آجری مبتنی بر شرایط سنتی در واحد‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن در این شهرستان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید کارگروه نما و منظر برای تهیه طرح‌ها و نقشه‌های نمای واحد‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان تشکیل شود و بر این مساله نظارت داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.