سارق آیفون‌های تصویری دستگیر شد

سارق آیفون‌های تصویری با ۵۳ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون تصویری از خانه شهروندان در محدوده بلوار امام رضا (ع)، جمهوری و فدائیان اسلام، پیگیری ویژه این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
سرهنگ احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، متهم را که جوانی حدوداً ۲۵ ساله است، شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: همزمان با شروع تحقیقات پلیس برای شناسایی محل اختفای متهم، اطلاعاتی از طریق یکی از مال باخته‌ها مبنی بر فروش یک دستگاه پنل آیفون تصویری در یکی از سایت‌های واسطه گر خرید و فروش کالا به دست آمد.
 
سرهنگ نگهبان افزود: ماموران انتظامی در پوشش خریدار، با فروشنده آیفون‌ها معامله را انجام دادند و در ادامه متهم به سرقت که آیفون‌ها را با پیک ارسال می‌کرد، با همکاری پیک محل اختفای متهم، در محدوده بلوار رسالت شناسایی شد.
 
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری کوی پلیس پس از اطمینان، با هماهنگی مقام قضائی، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، چهار قاب پنل آیفون تصویری سرقتی کشف کردند.
 
وی افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس و تصاویر به دست آمده از وی، به ۵۳ فقره سرقت پنل آیفون تصویری درب آپارتمان‌های و خانه‌های ویلایی در محدوده خیابان امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، هدایت، کریمی، مطهری، ابوطالب، هاشمی نژاد، دانشگاه و فروش قسمت عمده‌ای از آن‌ها به یک مالخر، اعتراف کرد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه این عملیات، مالخر موردنظر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش شش پنل تصویری سرقتی کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار