متهمان پرونده سرقت ۴۰۰ میلیارد ریالی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان پرونده سرقت ۴۰۰ میلیارد ریالی از منزلی مسکونی در محدوده بلوار صیاد مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان گفت: در پی دریافت گزارش این سرقت، تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: سارقان در نبود صاحبخانه با نفوذ به داخل منزل بدون تخریب قفل تمامی اثاثیه منزل، مدارک هویتی اعضای خانواده از قبیل شناسنامه، پاسپورت،۴۷ سکه تمام بهار آزادی، ۲ عدد ساعت نفیس طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال، هفت هزار و ۴۳۰ یورو، تعداد زیادی اجناس عتیقه کلکسیونی، تعداد زیادی اسناد و قرارداد‌های شرکتی و ۱۰۰ برگ چک به سرقت برده بودند که ارزش ریالی اموال مسروقه ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پایگاه غرب آگاهی مشهد پس از آثار برداری دقیق محل جرم با بازبینی دوربین‌های مداربسته حوالی سرقت و یک سری تحقیقات از مالباخته به زن جوانی که مدتی قبل کارمند شرکت تولیدی مالباخته بود مظنون شدند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی، مخفیگاه وی و ۲ همدستش را در یکی از مناطق بولوار توس ردزنی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و بخشی از اموال مسروقه را از محل کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم ۳۳ ساله و همدستانش که ۲ برادر ۳۰ و ۳۳ ساله هستند، در بازجویی‌های اولیه منکر سرقت شدند، اما در ادامه تحقیقات به سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: بخش زیادی از اموال مسروقه در باغی در محدوده شهر گلمکان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نگهبان از شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از نگهداری وجوه نقد، طلا وجواهر به مقدار زیاد در منزل از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس پرهیز کنند و در‌های ورودی و داخلی منزل خود را به سیستم هشدار دهنده مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار