پیکر شهید یعقوبی در گلزار شهدای رشت تدفین می‌شود

پیکر تازه شناسایی شده شهید محمدرضا یعقوبی، مدافع حرم گیلانی پنج‌شنبه در رشت تشییع و خاکسپاری می‌شود.

سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: پیکر تازه شناسایی شده مدافع حرم شهید محمدرضا یعقوبی، ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۶ آذر ماه پس از صبحگاه مشترک و اقامه نماز در محل سپاه ناحیه رشت از پل عراق به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.

او افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام هم بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در پی درخواست مردم و مسئولان شرق استان نیز مراسم وداع با پیکر شهید یعقوبی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ فردا (سه شنبه ۱۴ آذر ماه) در رودسر و از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ همان روز در لنگرود برگزار می‌شود.

شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه، وکیل پایه یک دادگستری، جانباز سال‌های دفاع مقدس و همرزم شهیدان کاوه و حسین املاکی، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود.

او به عنوان شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گیلان ۵ تیر ۱۳۹۵ مصادف با نیمه‌شب ۱۹ رمضان در عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش جاویدالاثر ماند.

پیکر شهید یعقوبی به همراه ۷ شهید مدافع حرم دیگر در عملیات اخیر تیم تفحص ایثارگران سپاه و نقسا در سوریه کشف و هویت آنها از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید محمدرضا یعقوبی

پیکر شهید لیله‌القدر گیلانی ۷ سال پس از شهادت در رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر در جوار همرزمانش به خاک سپرده می‌شود.

وصیتنامه شهید

پخش زنده مراسم تشییع پیکر شهید یعقوبی از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان نیز اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر تازه تفحص شده شهید محمدرضا یعقوبی از ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه به طور زنده از شبکه باران پوشش داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.